FAQ

Verzenden:
  • Tarieven
De verzendkosten worden bij het afrekenen getoond.
Bestellingen kunnen ook gratis worden afgehaald, selecteer dan bij het afrekenen " gratis afhalen in Oelegem ".
 
  • Levertijd:

Bestellingen worden 3 keer per week naar de post gebracht, deze hebt u ( zonder vertragingen bij de post zelf ) binnen de 1-3 werkdagen in huis na afgifte bij de post. Indien je jouw bestelling na 14 dagen nog niet hebt ontvangen, neem dan zeker contact op !

  • Na ontvangst : 

Indien je vragen hebt over je bestelling graag contact opnemen : [email protected]

Betaalmethoden:

Bij Simplybeauty shop kan je betalen met: 

  • Creditcard 
  • Paypal
  • Bancontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius pay button
  • ING Home pay
  • Klarna afterpay ( gelieve er rekening mee te houden dat, als jouw betaling wordt geweigerd je contact opneemt met klarna zelf. )

Of vooraf overmaken.

Retourneren:

Je kan binnen de 14 dagen een product retourneren indien dit ongeopend, onbeschadigd en in de originele verpakking zit. Deze 14 dagen gaan in vanaf het moment dat het pakket afgeleverd is aan huis of aan het postpunt. (Dus niet de ophaaldatum aan een postpunt.)
Stuur altijd eerst een mailtje naar [email protected] als je een product wil retourneren.

Cosmetica en geopende producten kunnen om hygiënische redenen niet worden geretourneerd.
Beschadigde artikelen zullen niet worden geaccepteerd voor retour.
De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. 

Je kan je retour versturen met Bpost.
1) Print jouw verzendsticker vooraf via de website van Bpost en breng je pakket naar een Bpost punt of postkantoor. Je kan ook in het postkantoor een verzendsticker laten aanmaken.
2) Zodra de bestelling bij ons is aangekomen, krijg jij een mailtje met ontvangstbevestiging en binnen de 14 dagen je aankoopbedrag terug op je rekening.  


Adres voor retour:
An Kusseler/ SimplyBeautyShop
Schildesteenweg 38/02
2520 Oelegem
Belgie
 
Problemen met je bestelling:
  • Mijn bestelling is onvolledig, wat nu?

Hoewel ik streef naar foutloze afhandelingen van jullie bestellingen, kan het jammer genoeg wel eens gebeuren dat er iets tussendoor glipt, waarvoor alvast mijn excuses ! 

Indien dit gebeurt, stuurt dan een mailtje naar [email protected], met je bestelnummer en welke items er ontbreken, ik neem da zo snel mogelijk contact met je op voor een gepaste oplossing !

  • Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

Ik doe mijn uiterste best om alles goed te verpakken er voor te zorgen dat het transport veilig gebeurt, echter is het mogelijk dat er alsnog beschadigingen gebeuren. Indien dit gebeurt, neem dan contact op met [email protected] met jouw bestelnummer en foto's van de beschadigingen.

  • Mijn bestelling is hier nog steeds niet, wat nu ?

Bestellingen worden 3 keer per week naar de post gebracht, deze hebt u ( zonder vertragingen bij de post zelf ) binnen de 1-2 werkdagen in huis na afgifte bij de post. Indien je jouw bestelling na 14 dagen nog niet hebt ontvangen, check dan zeker jouw track code die je hebt ontvangen bij jouw verzendbevestiging.

  • Krijg ik een factuur van mijn bestelling ?
Facturen worden niet automatisch meegestuurd, maar je kan deze steeds opvragen via mail ! 
Mocht je vragen hebben, neem dan zeker contact op !
  • Ik heb een pre order besteld, wat wil dit zeggen ?

Producten die onderweg zijn van de leverancier naar onze stock worden op pre order geplaatst, van zodra ze hier zijn aangekomen zullen ze worden ingepakt en worden verzonden naar de klant.